FAQ

Jak działa Foodsi?


Foodsi to aplikacja, która łączy użytkowników i miejsca, w których zostają nadwyżki niesprzedanej żywności. Klienci zamawiają paczki-niespodzianki, składające się z niesprzedanych danego dnia produktów czy dań. Odbierają je osobiście w ustalonych przez właścicieli okienkach czasowych i w ten sposób ratują posiłki, które w innym wypadku wylądowałyby w koszu.




Czasem zostaje mi niesprzedane jedzenie. Jak mogę dołączyć do Foodsi jako partner?


To bardzo łatwe! Po prostu wyślij do nas mail na restauracje@foodsi.pl lub wypełnij formularz na naszej stronie, a my skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia warunków.




Jak mogę zacząć ratować jedzenie?


Po prostu ściągnij aplikację w Google Play lub App Store i załóż konto. Wybieraj swoje paczki-niespodzianki skąd tylko chcesz, a odbierając paczkę w określonym okienku czasowym, pokaż potwierdzenie w aplikacji i przeciągnij suwak, żeby aktywować odbiór.




Moja aplikacja nie działa tak, jak powinna.


Większość problemów może być rozwiązana przez odinstalowanie i zainstalowanie aplikacji ponownie. Jeśli to nie pomogło - znajdż swój konkretny problem w FAQ w celu uzyskania dokładniejszych informacji lub skontaktuj się z nami, pisząc na adres: info@foodsi.pl




Mam problem z lokalizacją.


Sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszę wersję aplikacji oraz spróbuj odświeżyć listę lokali, poprzez szybkie przeciągnięcie ekranu w dół. Jeśli problem nadal występuje - skontaktuj się z nami.




Nie zdążyłam/łem odebrać paczki.


Jeśli z różnych powodów nie udało Ci się odebrać paczki w wyznaczonym okienku czasowym - zgodnie z regulaminem taka paczka przepada. W sytuacji, kiedy już wcześniej wiesz, że jednak nie zdążysz - uprzedź nas o tym fakcie, kontaktując się np. na Facebooku. Możemy wtedy anulować Twoją paczkę i zwrócić Ci środki, a jedzenie się nie zmarnuje, ponieważ ktoś inny będzie miał jeszcze szansę je uratować.




Nie mogę sfinalizować płatności.


Jeśli napotkasz jakiekolwiek problem z płatnościami, być może Twój bank niechcący zablokował operacje dla Foodsi – w tym przypadku skontaktuj się ze swoim bankiem.




Uratowana paczka nie spełnia moich oczekiwań.


Po dokonaniu odbioru możesz ocenić swoją paczkę w aplikacji. Bardzo często kwestie sporne można rozwiązać poprzez bezpośredni kontakt z lokalem - każdemu zdarzają się pomyłki, każdemu warto dać szansę na zmazanie złego wrażenia. ;) W uzasadnionych przypadkach (przeterminowane produkty, znacznie zaniżona wartość produktów itp.) zawsze możesz złożyć reklamację, pisząc do nas na adres: info@foodsi.pl. Pamiętaj, żeby dokładnie opisać przedmiot reklamacji, pomocne w takich sytuacjach są także zdjęcia.





Foodsi.pl

Dla biznesu

Pomoc

O nas