Customer Care Specialist 

 

Rozwijamy zespół Foodsi, a Ty masz okazję dołączyć do jego corowej części!
 

Rozwijamy zespół Foodsi, a Ty masz okazję dołączyć do jego core'owej części!
Jesteśmy polskim, foodtechowym startupem, który dzięki swojej aplikacji mobilnej ratuje nadwyżki jedzenia w gastronomii.

Co jest dla nas najważniejsze - przede wszystkim dobra energia i miłość do środowiska.
Będziesz zajmował/a się obsługą osób, które ratują jedzenie z Foodsi i czasami potrzebują naszej pomocy.

Stanowisko pracy to
Customer Care Specialist.
Z perspektywy umiejętności i kompetencji
oczekujemy, że:

 

  • Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving”; 😜

  • Pracowałeś/aś w startupie;

  • Jesteś pozytywną i empatyczną osobą;

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku;

  • Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek;

  • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈;

  • Potrafisz pracować samodzielnie, działasz z inicjatywą i zaangażowaniem;

  • Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim;
     

Dodatkowo fajnie, jeśli:
 

  • Znasz narzędzia do zwiększania produktywności: Slack, Clickup, Google Docs, Trello;

  • Żyjesz z duchem zero-waste🌱;
     

Twoje główne zadania:
 

  • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z Użytkownikami aplikacji;

  • Rozwiązywanie problemów; 

  • Wspólne omawianie przypadków w celu zwiększenia zadowolenia klientów;


Dlaczego warto z nami pracować?
 

  • Dołączysz do startupu, który szybko rośnie i ma międzynarodowe ambicje;

  • Pracujesz blisko założycieli, więc masz pewność, że będzie inspirująco;

  • Dostaniesz sprzęt do wydajnej pracy (Macbook Air M1, iPhone);

  • O Twoje zdrowie zadba prywatna opieka medyczna;

  • Pracujemy w wygodnym biurze w centrum Warszawy;

  • Last but not least: Twoja praca realnie przekłada się na zmniejszenie ilości marnowanego jedzenia i ma pozytywny wpływ na naszą planetę 🌱.
     

Wynagrodzenie: 

W zależności od doświadczenia oraz zaangażowania przewidujemy wynagrodzenie na podstawie
umowy
B2B na poziomie od 3000 do 5500 PLN netto, a także atrakcyjne premie okresowe. 

Jeśli Twoje oczekiwania identyfikują się z naszymi i chcesz dołączyć do naszej zerowaste'owej ekipy- ślij swoje CV i list motywacyjny. Im szybciej, tym lepiej! 🚀