Instrukcja obsługi aplikacji

Logowanie

 

Aby zalogować się do Panelu biznesowego:

  1. Na ekranie startowym kliknij przycisk Zaloguj się

  2. Wpisz swój Email i Hasło

  3. Kliknij przycisk “Zaloguj się

 
ezgif.com-gif-maker (8).gif
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Przełączanie pomiędzy kontami

 

Jeśli masz stworzone więcej niż jedno konto w aplikacji, możesz łatwo przejść z panelu jednego konta, do innego.
 
Aby przejść do panelu innego konta:

  1. Kliknij pasek na górze ekranu

  2. Wybierz konto, do którego chcesz przejść

 
Zmiana typu paczki
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Wystawianie paczek


Aby wystawić paczki:
 

  1. Przejdź do sekcji sprzedaży (Ikona        w pasku nawigacji na dole ekranu)

  2. Zobacz, na jaki dzień wystawiasz paczkę: Dziś, ... czy Jutro, ...

  3. Wystaw paczki

    1. Aktywuj dzień (jeśli jest nieaktywny) 

    2. Ustaw odpowiedni czas odbioru

    3. Ustaw ilość paczek 

  4. Kliknij przycisk “Zapisz

Jeśli potrzebujesz przedłużyć czas odbioru, teraz możesz to zrobić nawet po tym jak zostało złożone zamówienie.

WAŻNE: Ustawienia zostaną zapisane na kolejny tydzień. Jeśli chcesz zaczynać tydzień z wyzerowanym harmonogramem, skontaktuj się z nami.

 
Time.png
ezgif.com-gif-maker (17).gif
 
ezgif.com-gif-maker (12).gif
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Harmonogram


Jeśli z góry przewidujesz, ile paczek będziesz potrzebował/a wystawić w poszczególne dni tygodnia, ustaw odpowiednie parametry w sekcji sprzedaży, w karcie “Cykliczne”. Ustawienia będą obowiązywały co tydzień.

 

  1. Przejdź do karty “Cykliczne”, w sekcji sprzedaży (Ikona         w pasku nawigacji na dole ekranu) 

  2. Wystaw paczki

    1. Aktywuj dzień (jeśli jest nieaktywny) 

    2. Ustaw odpowiedni czas odbioru

    3. Ustaw ilość paczek 

    4. Kliknij przycisk “Zapisz

ezgif.com-gif-maker (17).gif
 
Time.png
ezgif.com-gif-maker (10).gif
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Wyłączenie dalszej sprzedaży i/lub anulowanie paczek


Jeśli zorientujesz się, że wystawiłeś/aś za dużo paczek możesz w łatwy sposób wyłączyć dalszą sprzedaż.

 

  1. Przejdź do karty “Bieżące”, w sekcji sprzedaży (Ikona        w pasku nawigacji na dole ekranu) 

  2. Dezaktywuj dzień 

  3. Kliknij przycisk “Zapisz”

  4. Na ekranie pojawi się podsumowanie złożonych danego dnia zamówień. Jeśli potrzebujesz anulować zamówienie, kliknij “skontaktuj się z nami”. 



WAŻNE: Ustawienia zostaną zapisane na kolejny tydzień. Jeśli chcesz zaczynać tydzień z wyzerowanym harmonogramem, skontaktuj się z nami.

 
Time.png
ezgif.com-gif-maker (16).gif
ezgif.com-gif-maker (11).gif
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Wydawanie zamówienia


Użytkownik Foodsi stawi się w wyznaczonym przez Ciebie czasie odbioru, aby odebrać zamówienie. 
 

Użytkownik może odebrać zamówienie na dwa sposoby:

Sposób 1:
Na podstawie
Karty zamówienia w aplikacji.
 

 

Użytkownik powinien przesunąć zielony suwak na dole ekranu, a następnie pokazać ekran pracownikowi lokalu.

ezgif.com-gif-maker (9).gif
Apple iPhone 11 Black-kopia.png

Sposób 2:
Po podaniu poprawnego
ID zamówienia. 

Aby zweryfikować ID zamówienia: 
1. Przejdź do ekranu z listą zamówień w panelu biznesowym. (Ikona          w pasku nawigacji na dole ekranu) 
2. Sprawdź, czy podane przez użytkownika
ID znajduje się na liście zamówień. (Jeżeli użytkownik odebrał zamówienie przesuwając zielony pasek w Karcie zamówienia, odpowiednia pozycja na liście zmieni kolor na szary.)

 

Orders5.png
Image from iOS (10).png
Apple iPhone 11 Black-kopia.png