Instrukcja obsługi aplikacji
Logowanie
Aby zalogować się do Panelu biznesowego:
-
Na ekranie startowym kliknij przycisk “Zaloguj się”
-
Wpisz swój Email i Hasło
-
Kliknij przycisk “Zaloguj się”


Przełączanie pomiędzy kontami
Jeśli masz stworzone więcej niż jedno konto w aplikacji, możesz łatwo przejść z panelu jednego konta, do innego.
Aby przejść do panelu innego konta:
-
Kliknij pasek na górze ekranu
-
Wybierz konto, do którego chcesz przejść


Wystawianie paczek
Aby wystawić paczki:
-
Przejdź do sekcji sprzedaży (Ikona w pasku nawigacji na dole ekranu)
-
Zobacz, na jaki dzień wystawiasz paczkę: Dziś, ... czy Jutro, ...
-
Wystaw paczki
-
Aktywuj dzień (jeśli jest nieaktywny)
-
Ustaw odpowiedni czas odbioru
-
Ustaw ilość paczek
-
-
Kliknij przycisk “Zapisz”
Jeśli potrzebujesz przedłużyć czas odbioru, teraz możesz to zrobić nawet po tym jak zostało złożone zamówienie.
WAŻNE: Ustawienia zostaną zapisane na kolejny tydzień. Jeśli chcesz zaczynać tydzień z wyzerowanym harmonogramem, skontaktuj się z nami.




Harmonogram
Jeśli z góry przewidujesz, ile paczek będziesz potrzebował/a wystawić w poszczególne dni tygodnia, ustaw odpowiednie parametry w sekcji sprzedaży, w karcie “Cykliczne”. Ustawienia będą obowiązywały co tydzień.
-
Przejdź do karty “Cykliczne”, w sekcji sprzedaży (Ikona w pasku nawigacji na dole ekranu)
-
Wystaw paczki
-
Aktywuj dzień (jeśli jest nieaktywny)
-
Ustaw odpowiedni czas odbioru
-
Ustaw ilość paczek
-
Kliknij przycisk “Zapisz”
-




Wyłączenie dalszej sprzedaży i/lub anulowanie paczek
Jeśli zorientujesz się, że wystawiłeś/aś za dużo paczek możesz w łatwy sposób wyłączyć dalszą sprzedaż.
-
Przejdź do karty “Bieżące”, w sekcji sprzedaży (Ikona w pasku nawigacji na dole ekranu)
-
Dezaktywuj dzień
-
Kliknij przycisk “Zapisz”
-
Na ekranie pojawi się podsumowanie złożonych danego dnia zamówień. Jeśli potrzebujesz anulować zamówienie, kliknij “skontaktuj się z nami”.
WAŻNE: Ustawienia zostaną zapisane na kolejny tydzień. Jeśli chcesz zaczynać tydzień z wyzerowanym harmonogramem, skontaktuj się z nami.




Wydawanie zamówienia
Użytkownik Foodsi stawi się w wyznaczonym przez Ciebie czasie odbioru, aby odebrać zamówienie.
Użytkownik może odebrać zamówienie na dwa sposoby:
Sposób 1:
Na podstawie Karty zamówienia w aplikacji.
Użytkownik powinien przesunąć zielony suwak na dole ekranu, a następnie pokazać ekran pracownikowi lokalu.


Sposób 2:
Po podaniu poprawnego ID zamówienia.
Aby zweryfikować ID zamówienia:
1. Przejdź do ekranu z listą zamówień w panelu biznesowym. (Ikona w pasku nawigacji na dole ekranu)
2. Sprawdź, czy podane przez użytkownika ID znajduje się na liście zamówień. (Jeżeli użytkownik odebrał zamówienie przesuwając zielony pasek w Karcie zamówienia, odpowiednia pozycja na liście zmieni kolor na szary.)

.png)
