Head of Marketing

 
 

Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.

 

Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Head of Marketing,🚀🏎 🤯, która rozwinie nasze marketingowe skrzydła. Dlatego jeśli wiesz z czym je się skuteczny marketing 360 i chcesz realnie rozwijać razem z nami Foodsi, które ma rzeczywisty wpływ na środowisko - czytaj dalej!

 

 

 

Jako Head of Marketing będziesz się zajmować:

  • budowaniem całościowej strategii marketingowej dla Foodsi i jej egzekucją

  • zarządzaniem i planowaniem budżetu na potrzeby działań marketingowych

  • definiowaniem celów, KPIs, lejka marketingowego i mierników (by nasze działania były skuteczne i rentowe) 

  • dobieraniem narzędzi, ścieżek i metod realizacji strategii marketingowej, w celu efektywnej realizacji celów biznesowych

  • tworzeniem rekomendacji dla założycieli - Mateusza i Kuby, z którymi będziesz blisko współpracować

  • budowaniem i zarządzaniem zespołem marketingowym (to Ty wiesz, jakich osób będziesz potrzebować)

  • współpracą z zew. stakeholderami, inwestorami, agencjami etc. oraz wewnętrznym zespołem

 

Dlatego, jako Head of Marketing powinieneś_nnaś:

  • być ekspertem w swojej dziedzinie 

  • posiadać praktyczne doświadczenie w podobnej roli min. 2 lata w sektorze B2C (w startupach/branży e-commerce będzie dużym plusem)

  • potrafić stworzyć skuteczną strategię marketingową od podstaw i ją realizować

  • mieć doświadczenie z pracą na dużych budżetach marketingowych i efektywnie nimi zarządzać

  • trafnie definiować cele oraz KPIs; umieć dobrać odpowiednie narzędzia do ich realizacji 

  • potrafić analizować dane, wyciągać z nich wnioski, aby następnie tworzyć raporty/rekomendacje dla zarządu

  • dobrze budować i zarządzać zarówno zespołem, jak i projektami (bardzo cenimy sobie kulturę startupową)

  • posiadać praktyczną znajomość różnych narzędzi marketingu 360 (m.in. systemami CRM, e-mail marketingu, Paid Ads, analizy danych)

  • chętnie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z założycielami - w końcu razem będziemy rozwijać Foodsi 😊

  • być osobą ambitną i skoncentrowaną na realizacji celów - określenia “get things done and go-getter attitude” są Ci bliskie

  • lubić wychodzić poza schematy, szukać nowych możliwości i kanałów do realizacji celów biznesowych i marketingowych (naprawdę “jaramy się” tym, co robimy)

 

A jeśli znasz naszą branżę, masz doświadczenie w food-tech, skalowaniu biznesu i ekspansji produktów digital na rynki zagraniczne - tym bardziej chcemy Ciebie poznać! 😊

 

A tego możesz oczekiwać od nas:

  • wynagrodzenia w przedziale 18 000 - 22 000 PLN netto na B2B

  • możliwości udziałów w przyszłości w ramach indywidualnego programu ESOP

  • posiadania realnego wpływu na rozwój Foodsi - serio jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły

  • pracy przy innowacyjnym i szybko rosnącym projekcie z sektora food-tech

  • codzienną dawkę biznesowej inspiracji, dzięki bliskiej współpracy z zarządem oraz inwestorami

  • możliwości budowania swojego zespołu oraz wprowadzanie swoich narzędzi

  • nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy

  • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna

  • wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy

  • pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi! 😊

Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ