Conversion Specialist

 
 

Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.

Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Conversion Specialist. 📈🔥 Dlatego jeśli digital marketing nie ma przed Tobą tajemnic, a multitasking to Twoje drugie imię i chcesz realnie rozwijać razem z nami Foodsi, które ma rzeczywisty wpływ na środowisko - czytaj dalej!

 

 

Jako Conversion Specialist będziesz zajmować się:

  • tworzeniem i optymalizacją strategii kampanii digitalowych (zgodnie z ogólną strategią marketingową)

  • budowaniem i optymalizacją lejka marketingowego, celem skutecznego realizowania celów biznesowych i KPIs

  • analizą ruchu i działań użytkownika w aplikacji Foodsi

  • optymalizowaniem i tworzeniem ścieżek klienta, celem zwiększania efektywności działań digital marketingowych

  • zwiększaniem rentowności i efektywności kampanii digital

  • tworzeniem i optymalizacją efektywnych landing pages i kampanii Paid Ads 

  • automatyzacją procesów digital marketingowych oraz pracą z potrzebnymi bazami danych

  • analizowaniem działań i ich optymalizacją na podstawie metryk oraz wyciąganiem wniosków na ich podstawie

  • pracą z wieloma kanałami komunikacji takimi, jak email marketing, push notifications, sms, chatbots, website

  • poszukiwaniem nowych kanałów i narzędzi do realizacji założonych celów

 

Dlatego, jako Conversion Specialist powinieneś_nnaś:

  • posiadać praktyczne doświadczenie w podobnej roli min. 2 lata (najlepiej przy projektach B2C, a dodatkowym plusem będzie doświadczenie w startupach/branży e-commerce)

  • umieć tworzyć strategię wielokanałowych kampanii digitalowych - zgodnie z ogólną strategią marketingową

  • posiadać wiedzę czym jest lejek marketingowy, umieć go tworzyć oraz dobierać narzędzia do każdego z jego etapów

  • rozumieć ścieżki klienta, umieć je optymalizować i korzystać z nich do budowania efektywnych kampanii digitalowych

  • mieć focus na użytkownika, bo Foodsi istnieje dzięki swoim użytkownikom i są oni dla nas ważni 😊

  • potrafić obsługiwać kampanie e-mail i narzędzia do automatyzacji np. Active Campaign, Hubspot, Klaviyo, Zappier, Get Response, Leadpages

  • lubić i umieć pracować z danymi, analizować je i wyciągać na ich podstawie wnioski

  • mieć doświadczenie z różnymi kanałami komunikacji takimi jak e-mail marketing, push notifications, sms, chatbots, website

  • mieć doświadczenie w tworzeniu i optymalizacji landing pages

  • mieć podstawową wiedzę z zakresu HTML/SQL, CSS lub JavaScript - ale nie jest to warunek konieczny

  • być osobą ambitną i skoncentrowaną na realizacji celów - określenia “get things done and go-getter attitude” są Ci bliskie

  • mieć dużo energii do pracy i miłości do środowiska (Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “less” to “waste”) 😊

  • lubić wychodzić poza schematy, szukać nowych możliwości i kanałów do tworzenia niepowtarzalnych kampanii (naprawdę “jaramy się” tym, co robimy)

 

A jeśli znasz naszą branżę, a dodatkowo wiesz z czym się je Facebook Ads i Google Ads nowe - tym bardziej chcemy Ciebie poznać! :)

 

A tego możesz oczekiwać od nas:

  • wynagrodzenia w przedziale 9 000 - 14 000 PLN netto na B2B

  • posiadania realnego wpływu na rozwój Foodsi - serio, jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły

  • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech

  • możliwości rozwijania się w strukturze Foodsi 

  • nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy

  • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna

  • wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy

  • pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡

 

Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ