Content Specialist
Foodsi powstało z miłości do środowiska oraz pysznego jedzenia. Dodając do tego dużą dawkę technologicznej zajawki oraz biznesowego zacięcia, stworzyliśmy polski, foodtechowy startup, który dzięki swojej aplikacji mobilnej codziennie ratuje nadwyżki jedzenia z gastronomii i sektora spożywczego.
Poza aplikacją, z której jesteśmy bardzo dumni (mamy już ponad 500 000 pobrań), szybki rozwój Foodsi nie mógłby się odbyć bez zespołu wyjątkowych, głodnych rozwoju i wyzwań ludzi. I tak robimy kolejny krok dalej i szukamy kolejnej niezawodnej osoby do naszego zespołu, tym razem na stanowisko Content Specialist. 🚀 Dlatego jeśli wiesz, z czym je się nietuzinkowy content, jak buduje się zaangażowaną społeczność i chcesz realnie rozwijać razem z nami Foodsi, które ma rzeczywisty wpływ na środowisko - czytaj dalej!
Jako Content Specialist będziesz zajmować się:
-
tworzeniem i optymalizacją strategii content marketingu (zgodnie z ogólną strategią marketingową)
-
nadawaniem i utrzymywaniem odpowiedniego Tone of Voice Foodsi
-
tworzeniem contentu odpowiedniego do każdego etapu lejka marketingowego
-
dopasowywaniem contentu do różnych kanałów komunikacji (m.in. e-mail, social media, aplikacja, paid ads, landing pages, blog)
-
tworzeniem treści tekstowych zgodnych z zasadami SEO oraz dopasowywaniem ich do różnych kanałów komunikacji
-
projektowaniem warstwy wizualnej (m.in. grafiki, video, animacje) i/lub briefingiem grafików w tym celu
-
budowaniem zaangażowania i lojalności wśród użytkowników Foodsi przy użyciu contentu
-
analizowaniem podjętych działań i ich optymalizacją na podstawie przyjętych metryk
-
analizowaniem działań konkurencji i monitoringiem rynku oraz trendów
-
współpracą z freelancerami oraz influencerami (super, jeśli masz już swoją bazę sprawdzonych kontaktów)
Dlatego, jako Content Specialist powinieneś_nnaś:
-
posiadać praktyczne doświadczenie w podobnej roli min. 2 lata (najlepiej przy projektach B2C, a dodatkowym plusem będzie doświadczenie w startupach/branży e-commerce)
-
potrafić stworzyć skuteczną strategię contentową, ją realizować i rozwijać wraz z rozwojem Foodsi
-
potrafić dopasować content do różnych kanałów komunikacji oraz różnych etapów lejka marketingowego
-
potrafić samodzielnie stworzyć angażujący content - szukamy kogoś, kto nie tylko stworzy plan, ale również go zrealizuje 🙌
-
trafnie dobierać odpowiednie narzędzia i działania do realizacji celów i KPIs firmy
-
potrafić analizować dane, wyciągać z nich wnioski, aby następnie skutecznie optymalizować działania z zakresu content marketingu
-
potrafić wyszukiwać twórców i nawiązywać współprace z obszaru influencer marketingu
-
umieć obsługiwać narzędzia do tworzenia contentu (np. Adobe Premiere Pro, Senuto, Adobe Photoshop, Illustrator lub inne) i umieć stworzyć dobry brief
-
posiadać praktyczną znajomość narzędzi do zarządzania contentem (np. Brand24, Google Analytics, Facebook Manager, Sotrender)
-
chętnie dzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z zespołem - w końcu razem będziemy rozwijać Foodsi 💪
-
być osobą ambitną i skoncentrowaną na realizacji celów - określenia “get things done and go-getter attitude” są Ci bliskie
-
mieć dużo energii do pracy i miłości do środowiska (Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “less” to “waste”) 😊
-
lubić wychodzić poza schematy, szukać nowych możliwości i kanałów do tworzenia niepowtarzalnego contentu (naprawdę “jaramy się” tym, co robimy)
A jeśli znasz naszą branżę i ważne dla Ciebie są losy naszej planety, a nowe pomysły generujesz w ekspresowym tempie - tym bardziej chcemy Ciebie poznać! :)
A tego możesz oczekiwać od nas:
-
wynagrodzenia w przedziale 8 000 - 12 000 PLN netto na B2B
-
posiadania realnego wpływu na rozwój Foodsi - serio jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły
-
pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech
-
możliwości rozwijania się w strukturze Foodsi
-
nowoczesnego sprzętu do wydajnej i przyjemnej pracy
-
szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia, o które zadba prywatna opieka medyczna
-
wygodnego i nowoczesnego biura w centrum Warszawy (mieścimy się w HubHub Nowogrodzka Square) oraz elastycznych godziny pracy
-
pracy w młodym i ambitnym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡
Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ